• C
  • E
  • R
  • E
  • R
  • E

  • O
  • F
  • E
  • R
  • T
  • A
  • Nimeni nu isi doreste ca in plin drum sa se aleaga cu o pana la roata. Insa aceste lucruri se intampla fie ca vrem, fie ca nu vrem. Tocmai din acest motiv este bine sa aveti in portbagaj roata de urgenta pentru a putea ajunge in conditii de siguranta la noi.

    Procesul de vulcanizare si beneficiile sale.

    Spunem acest lucru deoarece pe langa serviciile de inspectie, diagnoza si service, oferim si servicii de vulcanizare. Astfel, putem veni in ajutorul dumneavoastra ca in cel mai scurt timp, autoturismul sa dispuna de cea mai buna functionare.

    Ca idee, procesul de vulcanizare cu sulf a fost inventat si folosit pentru prima data de catre compania producatoare de anvelope auto, Goodyear. Practic, prin vulcanizare se obtine o mai buna elasticitate a anvelopei, avand o mai buna fiabilitate chiar si la variatii de temperatura. Totodata, acest proces ajuta la imbunatatirea rezistentei cauciucului, la actiunea agentilor mecanici, dar si la frecare. Astfel, se obtine o anvelopa mult mai buna cu performante crescute.

    Pentru a intelege mai bine importanta procesului de vulcanizare, vom parcurge pe scurt elementele esentiale ale rotii, incepand cu camera care are rolul de mentine cauciucul in cursul deplasarii. Camera este practic un tub circular ermetic prevazut cu un ventil de umflare. Aceasta este cea mai sensibila componenta a unui cauciuc.

    Structura cauciucului pe scurt

    Cauciucul propriu-zis, desi pare negru si dintr-o bucata, este o structura destul de complexa fiind rezultatul unor procese minutioase si numeroase de productie. In interior avem un strat de cauciuc. Deasupra, mergand spre exterior avem intariturile si plasa de ranforsare. Ultima, este creata din fire de otel sau din Kevlar si are rolul de a mentine forma cauciucului in conditiile in care camera din interiorul sau este umflata.

    Pe partea de rulare deasupra intariturii gasim mai multe straturi de tesatura din fire de otel denumite Breakere. Acestea au rolul de a sustine si de a pastra forma cauciucului in contact cu suprafata de rulare. Ultimul strat este practic banda de rulare. Pe partile cauciucului mai avem flacurile care au rolul de proteja camera, intaritura si talonul care este un fir de otel ce are rolul de a mentine pe janta cauciucul. Asadar, desi cauciucurile auto sunt gandite sa reziste la factorii mecanici si de strapungere, sunt situatii in care camera este strapunsa. Prin vulcanizare se elimina gaurile sau microsparturile din camera, eliminand astfel pierderile de presiune dintr-un cauciuc.

    Pentru a evita situatiile nedorite, este bine sa respecati valorile de presiune pentru roti, tinand cont si de sezon. Astfel pe timpul verii este indicat ca presiunea din roti sa fie mai slaba decat iarna, acest lucru fiind necesar deoarece, la cald, aerul se dilata, provocand astfel o supra-presiune daca umflam prea mult rotile pe timp de vara. In sezonul rece, pentru a evita neplacerile este indicat sa umflati mai mult cauciucurile.

    Service Titan vine sa va ofere mai mult decat servicii de vulcanizare. Oferim service complet pentru toate marcile auto, avand autorizatie RAR respectand standardul ISO 9001. Astfel, daca aveti nevoie de un partener de incredere, apelati la noi!

    Demontat-montat+echilibrat 4 roti = 60 lei / turisme si 75 lei / suv