Dacă la echilibrare e vorba despre o singură roată, geometria implică, mai întâi, alinierea tuturor roților, iar apoi, pe rând, pe față și pe spate.
Se întoarce ea, roata norocului, dar ca să se întoarcă bine, fă-ți geometria la timp! Ca și la echilibrare roți, noi îți recomandăm să o faci la fiecare sezon (iarnă/vară): îți schimbi anvelopele, îți echilibrăm roțile și îți facem și geometria. Geometria e obligatorie de fiecare dată când îți verifici suspensia și direcția, dar și când pleci la un drum lung, de peste 1000 de km.
Prețuim treaba făcută ca la mama ei, adică făcută bine, așa că avem tehnologie specială pentru geometrie. Mai întâi, introducem într-un program marca mașinii, cu toate proprietățile ei (model, serie de caroserie etc.). După, așezăm mașina pe un elevator, montăm 4 suporturi de infraroșu în centrul fiecărei roți și uite așa, aflăm unghiul și căderea roților. Și cum calitatea nu se obține cu una-cu două, avem oameni trăinuiți pentru procesul de geometrie, pentru că, nu-i așa, degeaba avem aparatură, dacă n-avem oameni de ispravă.
Așadar, ca să fie roata cu noroc, treci pe la noi pentru o geometrie ca la carte! Nu aștepta să tragă volanul în stânga sau în dreapta, că ți se schimbă norocul și nu vrem să auzim de rău.