Ce faci cand te lasa turbina?
Cand ti s-a stricat turbina motorului, ai doua variante: o repari sau o inlocuiesti cu alta, fie noua sau la mana a doua. Care sa fie solutia cea mai buna? Din start, trebuie sa scapam de inlocuitul unei turbine stricate cu una cumparata la mana a doua. De ce? Pentru ca nu stim ce montam, gradul de uzura al unei piese la mana a doua nu poate fi masurat, aceasta piesa poate sa cedeze intr-un timp foarte scurt, defectiunea cauzand costuri suplimentare (tractare pana la service, uleiul se pierde, filtrul de particule DPF se umple cu ulei, pot fi avariate alte componente ale motorului) . Solutia recomandata in aceasta situatie este sa achizitionam o turbina noua sau sa o reconditionam pe cea stricata.
La noi gasesti cea mai buna solutie: una mai economica, reconditionarea, sau una ceva mai scumpa, cumpararea unei turbine noi.
Reconditionarea turbosuflantelor se realizeaza cu piese de origine agreate de marii producatori, respectand cele mai inalte standarde, iar garantia acordata este de 12 luni, fara limita de km.
Etape reconditionare turbosuflante:
- – demontarea echipamentului turbo
- – curatarea preliminara
- – identificarea problemei
- – curatirea elementelor componente
- – inlocuirea celor defecte cu piese noi
- – echilibrarea unitatilor si pieselor noi instalate
- – testare si verificare finala a turbinei
- – curatarea admisiei
- – montarea definitiva a echipamentului turbo
- – inlocuirea uleiului si a filtrului de ulei
- – verificarea sistemelor auxiliare functionarii turbosuflantei
- – citire parametrii cu VCDS
Costurile se stabilesc in functie de modelul turbinei si componentele defecte. Ofera-ne mai multe informatii, prin completarea formularului alaturat, si revenim in scurt timp cu oferta personalizata.